21 d’agost, 2006

Montuïri


Gran poble Montuïri... idò!

20 Comentaris:

Anonymous Anònim ha rumorejat...

Crec q parlo en nom de la Mariló, la Núria i jo mateixa quan us dono gràcies per la vostra acollida. Ens heu fet sentir molt bé tot i q alguna de nosaltres no entenia molt bé l'accent...i heu tingut molta paciència en fer traduccions.
I si alguna de nosaltres es va empetar molt no en feu cas, la noche nos confunde.
Merci i mos veim!

21 d’agost, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

No mos podem queixar de s'hospitalitat mallorquina. Llàstima que no hem vist es cossiers, però tenim l'honor d'haver assistit a sa primera Party Sapiens de sa història. Tot un plaer, de vera. Com també va ser-ho fer de taxista a dos al·lots de Montuïri que passaven apuros perquè cercaven un cotxo per anar a jeure. Cristofer (Tòfol) i Toni, sempre us recordarem.

Però a qui hem de donar mil gracis és a ca'n Rei i tota sa seva família per tot, com també a en Majoral (que no Mayoral) i Lomete (protocol) pel turisme festiu/nocturn.

Una aferrada a tots.

21 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Ei Sas!encara no sé el q vol dir lagarta, pero te prometo q algun dia ho sabré.
Per cert, a l'alcohol de la sapiens party no hi havia algun component q venia de sa domàtiga?

21 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Per les més impacients, només dir-vos que estem preparant la inauguració del Club de fans del Jordi, és que s'ho mereix...

La Presidenta M.M.M està fent les últimes gestions i concretant dates pel sopar inaugural (amb discurs de l'homenatjat). Hi ha hagut imprevistos d'última hora. Haurem de canviar les fotos donat el canvi de look inesperat que ha fet el Jordi. Us he de dir que vaig tenir l'honor d'observar-lo i està MOLT BO.
Res més a dir.

22 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

carrer de ses corregudes... no vull ser malpensat... xq aqt nom???

22 d’agost, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

Un parell de novetats:

- Ja podeu votar la cançó de l'estiu a l'enquesta que hi ha a la columna de la dreta. Si trobeu que hi falta algun hit, proposeu-lo.

- Tenim una altra adreça (més fàcil) per accedir al blog:
www.rumorerumore.tk

22 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Ha estat tot un plaer acollir gent del secà de Lleida al secà de Mallorca. Quan volgueu podeu tornar a participar a les nostres festes. Per cert el canvi de luck d'en Majoral, teniu raó, està fantàstic. Records de Tòfol, Toni, Protocol, Rei, ..........

22 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Quin home el jordi!!!! amb el cabell curt encara està més guuuuuuaaapo!!! jejejee

22 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Un altre més al claaaaaaaaan!!!

22 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Ei Sas!lo de la enquesta molt bo!!!Ido!!!i ja saps qina penso q és la millor cançó...sempre recordaré les colònies als maristes amb la cançó de un tio q es deia pep...Mos veim!

23 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

HOLA SEGRIÀ. Ja torn ser per aqui.
Ido ja heu vist que Montuïri es un 10, ja ho deia jo. Lo des carrer de ses corregudes no es res mes que una costa ben empinada i amb això ja ho dic tot.
Estic content que el sergrià sud i la terra ferma ho passasin be per ses illes i ja ho sabeu podeu tornar quan volgueu.

P.D. Haurieu d'haver vist els ballets de la hippi cacharel enfilada a damunt es terrat de sa caseta. ESPECTACULAR s'en pot anar a titos a fer de gogo.

30 d’agost, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Bueno Juanito, doncs ara que ja esteu per aquí a veure quan ens fas aquella paella tan bona, que ja no sé si creure-m'ho.

Ah i a veure quan em portes a fer una volta amb sa MASERATTI!

30 d’agost, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

Lo tio Pep se'n va a Murooooo, lo tio Peeeeep...

Mite'l, lo REI de Montuïri!!! Benvingut de nou a la Terra Ferma, i tan ferma, fermíssima!!!!

Quan vulgueu fem la paella, la volta amb lo Maserati i, sobretot, convidem a na Hippy Cacharel per amenitzar la vetllada, idò! Fins i tot podrie venir l'italià-somalí i poden fer-nos algun ballet los dos. Hippy C. + Somalí = duelo de titanes!!!!

Per cert, MMM... com està el tema Club de Fans????

01 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Lo del club de fans està a punt a punt de carameeeeeloooo!!!

01 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Jo no vull dir res, pero....jo no en tinc sa culpa si as meu kubata hi havia una domàtiga!!!Jo normalment no ballo...i si vaig ballar va ser perquè no me'n vaig adonar i perquè m'havia dominat la lagarta q hay en mi. Si en una altra trobada em fico a ballar recordeu-me q no ho faci...Idò!!!

P.D. Evidentment entre l'italià somalí i jo mateixa no hi hauria duelo de titanes perquè guanyaria una servidora...ejem...pero desprès de les converses amb lo lagarto a Mallorca (q me dejó muda) ja no sé qi tindria coses a dir...Se me habran terminado los recursos???Ploraré desconsoladament fins q no en tregui l'entrellat.

02 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Demano disculpes formals i informals al lagarto i l'altre inquilí que dormien quan un trio de mopis va entrar indiscriminadament a n'es pis de Bisbe Irurita. Idò, allò no es podia controlar!!

Confirmo que el Lagarto, com és lògic, quan dorm fa uns sons guturals propis d'un dragolí mallorquí o d'una sargantana... vage, d'un lagarto.

Salutacions,
Una de les mopis

02 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Per cert, m'he dutxat cinc cops i encara faig olor de perfum masculí. Vaig marejada com una sopa!

02 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Bé doncs jo us faig saber que el meu cotxe encara fa olor de dues colonies de maxo maxo i jo no les portava!!!

També demano disculpes, jo intentava posar ordre ja que era la única amb totes les facultats. Perquè els altres tres individus si en podem dir així no les tenien totes.

PD: Jordi, suposo que no et va despertar unes mopis que van entrar al teu bunquer, tens un son molt profund.


UNA SALUTACIÓ A TOTS ELS MOPIS DEL PIS DEL C/ BISBE IRURITA.

03 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

No sabem res de Bendinat! Potser ha sofert una intoxicació per inhalar ambientador de llimó...

04 de setembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Au ido! Acaçar mopis s'ha dit.

Sempre he tengut un do infalible a s'hora de caçar mopis. Es lo meu i aixi sera fins que fugi s'olor de caloni des masseratti. Buuu n'hi ha per estona.

Salutacions cordials a ses mopis i a tots els marsupials en general.

13 de setembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Hom

.