26 d’abril, 2007

Crida als desperdigats/des

Clica a sobre per ampliar el cartell



Recordeu que per apuntar-vos al sopar,
heu d'enviar un correu a qualsevol d'aquestes adreces:
Montse Duaigües: mduaigues@yahoo.es
Núria Sas: nsas@hotmail.com
Bé, si mos trobeu pals puestos,
també ens ho podeu dir en persona,
però procureu que sigo una hora prudent...



Aprofitarem l'avinentesa per anunciar-vos que la està muntant una excursió de cara a l'estiu.
Si no us podeu permetre un Creuer de Singles,
sempre us queda aquesta alternativa.
Per més informació, veniu al sopar.

16 Comentaris:

Blogger La Sas ha rumorejat...

Per si teniu problemes en visualitzar la imatge, aquí teniu la informació més important que heu de saber:

SOPAR DE DESPERDIGATS/DES
Acte apte per: solters/eres, viudos/es, divorciats/des
[Abstenir-se: espècies amb parella oficial]

Data: 5 de maig de 2007
Hora: pus l'hora de sopar
Lloc: algun antro de Lleida
Parada i fonda: al Loch, per variar
Per apuntar-se:
mduaigues@yahoo.es
nsas@hotmail.com



Queda terminantment prohibit acudir amb nòvio/a,
xorbo/a, xurri, maromo/a o el que sigui al sopar.
Si estàs fart de sentir converses sobre bodes, pisos, hipoteques, crios, sogres ...i lo que realment vols és parlar de juergues, homes/dones, borratxeres i rucades per l'estil (és a dir, ets del rotllo “malament”), en aquest acte t'hi podràs esplaiar!

T'hi esperem!
Confirma la teva assistència, si us plau!

26 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Raboses velles, aquesta és la nostra!!!! Ja toca sortir del cau.


RABOSA VELLA FA BON CALDO

26 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

d'Almatret se'n encarregarà Boté, que ja ho ha dit als nois.
Entre Sam i jo em elaborat una llista de restaurants i llocs on podem anar, però si us plau deixeu propostes, entre tots/es ho farem tot (i més).

26 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Avere; m'han començat a arribar alguns correus (bueno 2 només)`, si-us-plau als correus doneu idees, proposeu llocs ... i sobretot deixeu el vostre correu per poder-vos enviar una mail quan sapiguem exactament el lloc i l'hora (que serà l'hora de sopar).

26 d’abril, 2007  
Blogger La Sas ha rumorejat...

Sincronicemos nuestros relojes!!!!
Així m'agrade, tots organitzats i fent fenya!

26 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Benvolgudes amfitriones:
Ho sento molt pero jo n acudire al sopar x causes laborals, així q anhelo q em dediqeu un xupito,eh?
Jo dsd les terres barcelonines pensaré en vosaltres i en el festival q us estareu fotent...jojo...Tot i q jo me n'estaré fotent un a la feria d'Abril d Barcelona....jijijiji

26 d’abril, 2007  
Blogger La Sas ha rumorejat...

FELICITATS A TOTES LES MONTSES, MONTSERRATS, MUNTSARRATS, ETC.

Rumore Rumore els desitja que passin una feliç onomàstica!

27 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Gràcies Sas, ja t'explicarè com m'ha anat el dia! ;)

27 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

cagondeu...!
valtros rai que us ho monteu be!

aiii lladres!

27 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Molt bo l'aclariment que porta la paraula parella: "oficial". Per tant, si no és oficial pot anar a sopar.
Ara, jo aquí faria un altre aclariment: les parelles "no oficicials" que vagin a sopar han d'arribar per separat i no es poden assentar l'un al costat de l'altre! Com a molt es podran trobar d'amagat al tancar el Loch Ness!! (hauran de marxar dissimuladament, cosa difícil, o quedar via mòbil que per algo hi son! ).
Això es tot!

28 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Jo estic d'acord amb l'ànonim; crec que pot ser divertit i tot! Però apunteu-vos que les places són limitades per als limitats.

28 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Jo venc. Enguany ja he collit ses domàtigues de dins s'hivernacle!

30 d’abril, 2007  
Blogger La Sas ha rumorejat...

idò porta ses domàtigues, no fos cas que a l'antro que anem no n'hi hagin. Són imprescindibles!

30 d’abril, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Venga venga venga, havere qui s'anima a venir, de moment ja passem de la desena; som molts els desperdigats/esgarriats ...

01 de maig, 2007  
Blogger La Sas ha rumorejat...

S'accepta gent amb parella, sempre i quan vinguin per separat i no mostrin cap signe d'afecte durant l'esdeveniment.

01 de maig, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

S'em farà difícil no mostrar cap signe d'efecte durant l'esdeveniment tenint en compte els personatges que venen, no sé si em podrè aguantar! Vota a Boté!

03 de maig, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Hom

.