27 de maig, 2006

I FESTA SONADA


Primera (i potser última)
Festa Sonada a Almatret

Dissabte 27 de maig de 2006, a la Llar del Poble


A partir de les 21.00 hores comença a Almatret la inauguració del
BAR LA SOCIETAT, regentat per la SOLE.

Per començar a fer ambient i caliu, a les 21.00 hores començarà la festa de la cervesa amb regals per tothom i diverses sorpreses.

Tot seguit, es farà un sopar a un preu assequible per tothom, perquè allò important no és el sopar sinó la festa que ve després amb:

FESTA COYOTE UGLY
(Brasilenys/es, Cubans/es ….)

XUPITOS BOCA – BOCA
i altres sorpreses
(totes d’aquest calibre)

DISCO MÒBIL Durant tota la nit …

(No es pot avançar res, però d’aquesta
se'n sentirà parlar a tota la comarca)

33 Comentaris:

Anonymous Anònim ha rumorejat...

eei, i después de la festa m'han dit que hi haurà un AFTER AUERS al celler de nardo, amb substàncies psicotròpiques, com ara... VI.

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

me gustan las mujeres me gusta el vinoo

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

QUI SÓN LES DE LA FOTO? SÓN TOTES D'ALMATRET? SÓN CUBANES? SÓN BRASILENYES?

27 de maig, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

nooo, són tots matrussos: boté, moreno, joel, sam i nardo

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

No no, Moreno te més bon tipo que aquestos tipos i Boté no cal diu, Sam potser si que sembla aquell de la dreta, ara no t'ho sabria dir, però vols dir que no s'amaga Pepet per aqui tambè?

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

A jo aquella del collaret me sone d'algo, potser d'un dia que vam anar al camí de les culebres o a la bassa davall, ara no t'ho sabria dir, però jo em penso que són noies d'Almatret i alguna de Llardecans potser.

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

La més guapa, aquella ... la veieu no? pues aquella sóc jo, que ho dubtaeu??

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

sam... vols dir que ho és aquell? Jo més aviat diria que és son pare, però bueno, tenen ben bé lo mateix tipín, cagondena.

Boté té més bon tipo que estos, aon vas a parar, i més pèl (i lo pèl més tupit)

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Aquesta nit ja els fare desputllar a tots, incluit son pare de Sam, i demà ja us dirè qui es qui, si m'hen recordo claro.

27 de maig, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

pues fes fotos, així podem comparar! segur que es deixen, sobretot a partir de certa hora

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

jo crec que aquestes 5 fèmines són jugadores de l'aufés, sens dubte!
jo les hai vist molts cops com se canvien i fins i tot podria dir el nom de cadascuna.

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Oh, potser són cinc nois de l'Aufés masculí. El del mig jo diria que és lo fashion Carlos (el del mocador al cap), té ben bé el mateix broncejat.

27 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

MMMMMMMmmmmmmmmMMMMMMMmmmmmmmm
Xupitos boca boca ......................................................................................................................................................................................................... (Sense comentaris)

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

si home!!! volem més comentaris!!!!

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Detalls?? Voleu saber detalls? no sé si val la pena. En fin ... más de lo mismo... i xupitos que havien de ser boca-boca i van acabar s'en: boca-boca, xoxo-boca, polla-boca .... en fin .... baixantos

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Aquesta festa la tenim de repetir!!!!

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Mare de deu com asta lo pa torrat,ufffff
La festa de air una pasada, la semana que ve ja podrien torna.

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Montse amb qui vas marxar al final, amb lo negre aquell?

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Mira que no m'hi fixo amb els negres, però aquell .... aquell .... aquell era molt guapo eh! Un negre molt morbós, guapo, simpàtic... però no, no vaig acabar amb ell. Un altre dia serà, o no!

28 de maig, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

com que no et fixes amb els negres? ambustera!!!
fa un parell de setmanes al loch ness en buscaves un!!!
Al final et vas limitar a besar una estatueta de la verge de montserrat

28 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Osti Sas, si hagués vist aquell negre, no era molt negre, era mulato, però com estae! L'any que ve de vacances al Brasil.

29 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Montse ho volem saber tot.

29 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Què va passar a altes hores de la matinada a la Plaça d'Almatret amb el cotxe de Maclau??
Entre tots ... no en devia haver-hi cap de serenyo.

29 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

O jo també m'han dit que a la Plaça d'Almatret hi va haver siroll!

29 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Es què a Almatret són l'ostia, super bona gent i super de la juerga! Jo vull ser d'Almatret. Avere avere si aquelles noies m'he fan cas i em caso a Almatret

29 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Moreno, Botè, Sam, Montse ... expliqueu coses, ai que en va digue passar de coses que voleu que es torno a repetir i no expliqueu res.

29 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Aquest dissabte al Cotton concert de Muchachito Bombo.
Entrades anticipades 12€
A la Taki 15 €

30 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Pues ven car que ho trobo, a Almatret era de franc la festa.

30 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Quant es repetirà aquesta festa a Almatret, dissabte va molar un munt! La gent anava super desfasada i carregada, los xupitos boca boca, aquell mulato, aquelles ballarines, l'estreptease, la gent, l'escandol, la música, els embolics i desembolics, les provetes i els anàlisis, i sobretot el cotxe de MacClau, sen's dubte això s'ha de repetir!

30 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Montse, que va passar amb aquells cors i aquelles nubes, me vas fer pixar de riure, vas ser la unica que t'en vas burlar del negre, tu que en saps!

30 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

que sen sentira a parla (aixo es poc)
crec que s'hauria de anar a parlar amb la sole, que en prepari un altra. (una cosa mai vista..)
Totom iquan dic toTom es TOTOM, anava molt passat. Pero bueno normal d'almatret, i a la proxima jo no me la pedria, per que els cubanos van que volen com els cubates per alli almatret no ten pots fiar. Montse jo et vaig veure molt ajuntada amb el cubano, ja o sas be que no va passar res o no ten recorde?? pensa dona pensa..

31 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Ui ui ui, claro que ho sé que no va passar res amb el cubano (perquè ell no va voler, potser). La veritat es que vaig riure molt amb ell i d'ell sobretot amb els cors i les nubes, pobret me'n hi vaig burlar una mica, el barret que portava era super xulo però li vaig tornar al final de la nit. Els xupitos aquells em van pujar al cap, diuen que no portaven gaire alcohol, però claro jo m'hen vaig beure molts molts.
Estaria bè repetir aquesta festa, però primer ens haurem de recuperar fisicament, psicologicament i economicament.
Sobre el cotxe de McClau jo no en sé res, jo vaig acabar abans la festa i ja no vaig arribar a la plaça em vaig quedar a mig camí.

31 de maig, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Animo als nostres!!!!
Esta festa siq sa de repetir pr a l'istiu i que i puguessam astar tots pq aixi ancara mon riurem mes!!!
Au avanva

31 de maig, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Hom

.