20 de novembre, 2006

Los deports

Resultats

Campionat comarcal de Butifarra a Almatret
Boté i Joel (parella, almenys per jugar a la butifarra), gairebé queden campions. De 38 parelles, van quedar mitja taula en amunt... va, ho direm: van quedar en 18ª posició. Abans de dinar van arribar a anar primers, però després de menjar ja no van fer res de bo.
A la nit, però, hem de felicitar Boté per la seua gran actuació al futbolin del Color's pub.


Futbol Femení 2ª Territorial. Jornada 4
PARDINYES - ALFÉS (Suspès)

Futbol Sala Preferent Catalana, Grup 5 - Jornada 8
LLARDECANS 9 – BALAGUER 3

Futbol 3ª Regional, Grup 21 - Jornada 10
GARDENY 1 – ALFÉS 0

3 Comentaris:

Blogger La Sas ha rumorejat...

Boté, no t'anfados, que sempre me dius que em mataràs. Tot és amb carinyo!!!

20 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Vaig estar tota la jornada i part de l'altra treballant en l'organització d'aquest campionat, estava introduint les dades a l'ordenador per tenir en tot moment la classificació actualitzada i ... i aquest personatge va ser el protagonista del dia!
Va venir un home a la taula control i volia saber en quina posició estava i li vaig preguntar 3 vegades com es deia i les 3 vegades hem va dir: No ho sé!
Fins aqui podiem arribar. Cal tenir en compte que ara després de dinar i claro entre el vi, els xupitos i ... si no es això no hi ha explicació.

20 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Jo no vaig estar al campionat de Buti, però al Color's putb també em va tocar apuntar els resultats del futbolin durant tota la nit. Tooot lo rato actualitzant els resultats, controlant les monedes d'euro per guardar tanda... i tothom preguntant-me per Boté... Va ser un no parar!

A la nit sí que va guanyar,potser ja li havien baixat los xupitos i el vi... o potser va ser perquè va canviar de parella. Qui sap amb qui s'entén més, amb Joel o amb lo Ros d'Andorra???

21 de novembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Hom

.