11 de novembre, 2006

Nou robatori!


REDACCIÓ
M.M.B., natural de Palamós, i N.S.P., d'origen desconegut, van tornar a actuar a la Festa Major de l'Autònoma el passat dijous 9 de novembre de 2006.
Uns pobres estudiants que recollien diners per anar de viatge de fi de curs van ser les seves víctimes. Van sofrir el robatori d'un pa de pessic sencer. Sabem que el cervell de l'operació és la palamosina. Aquesta noia sempre acaba amb algun barret al cap (robat, evidentment). L'altra lladregota, de tarannà influenciable, és coneguda per la tendència a col·leccionar ulleres i altres complements de dubtosa elegància. A més, es dedica a fer de consellera sentimental als altres delinqüents de la banda, tots ells molt guapos i de diversa procedència: Vidreres, Sant Rafel del Riu, Ulldecona, Sabadell, etc.
Ja ho sabeu, vigileu amb tota aquesta colla de farsants!

8 Comentaris:

Blogger La Sas ha rumorejat...

Què guapos són los delinqüents de la banda... los hauran de fitxar al CE Alfés!!!

11 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Prefereixo mantenir-me en l'anonimat, però he de dir que jo tb pateixo (en silenci) les conseqüències d'aquesta banda. Ja no sé on deixar tant barret!!

13 de novembre, 2006  
Blogger La Sas ha rumorejat...

m'han dit que han llogat aquet parell de noies com a animadores dels busos nit...

demaneu que us cantin el seu gran hit "camarero, camarero, una de mero"

14 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Corren rumors que les lladregotes canvien de comarca aquesta setmana. És possible que aviat se les vegi pel Segrià Sud... Vigileu els barrets, les tofes i qualsevol tipus d'ulleres!!!

14 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Vaig ser objecte d'un regalet de part de N.S.P., era comprat? Ara ho estic dubtant... estic del tot preocupada perque algun dia l'ama i duenya de l'objecte el reclami i patisca les conseqüències.

15 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

En la meva defensa vull dir que MAI he sigut el cap d'operacions! N.S.P. m'arrossega sempre en mars d'alcohol, d'homes i fum que em fan perdre el bon senderi i em veig immersa en activitats al marge de la llei.

Si us plau, que algú m'ajudi a rehabilitar-me!!

15 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Sóc la lladregota, Narcisa Susqueda Puigpinós (N.S.P).

En referència a les paraules de Furó: no crec que els guardes de seguretat dels grans magatzems arribin mai a veure el bolset que els vaig agafar “prestat”. Ja seria mala sort... encara que molt discret no és l'obsequi...

I a M.M.B.: jo tampoc l'arrossego tant, i menys a mars de luxúria i vici com els que ha descrit vostè. Els autèntics líders són els xicots de la nostra banda, que ens van portar pel mal camí i ens van incitar a fer el ruc de mala manera.

No tinc res més a afegir.

Cordialment,
Narcisa Susqueda Puigpinós

15 de novembre, 2006  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Narcisa, mai havia estat més d'acord amb tu. I és que quan A. el guapo de Sant Rafel se t'acosta i et somriu i et demana que si us plau li aconsegueixis aquell gorret tan mono d'allà baix.... Qui s'hi pot negar?

16 de novembre, 2006  

Publica un comentari a l'entrada

<< Hom

.