02 de juliol, 2007

Espectaculars!!!

Gran actuació dels Just Suquí a Aufés.
Totals!

5 Comentaris:

Anonymous Anònim ha rumorejat...

No sabia que en Jordi sortia per la tele!!!

03 de juliol, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Bona nit, amics:

veig que ja hi som tots,

per fer la xerrada

i cantar cançons.

Però avui estic trist

perquè sense raó

ella se'n va lluny de mi

i em deixa molt sol,

tot sol.

Estic ple de nit

i penso que un dia

ella tornarà

demanant el meu amor

per trobar la vida.

Tu, flor adorada,

llum del meu racó,

cançó inacabada

que ha compost el meu amor.

Per què t'allunyes ?

Per què te'n vas ?

Per què em deixes,

si jo t'estimo tant ?

Diu que n'estima un altre,

el millor de tots;

diu que és tot un home

i no un nen com jo.

No la maleïu

ni ploreu tampoc.

Són coses que passen:

jo tinc mala sort.

Estic ple de nit

i penso que un dia

ella tornarà

demanant el meu amor

per trobar la vida.

Tu, flor adorada,

llum del meu racó,

cançó inacabada

que ha compost el meu amor.

Per què t'allunyes ?

Per què te'n vas ?

Per què em deixes,

si jo t'estimo tant ?

03 de juliol, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Què és això i q simbolitza???Molts dls rumorejants volem saber qi fa aqt tipo d declaracions d'amor (un pèl cursis, tot s'ha d dir...)al rumore!!!qi és l'agosarat?

03 de juliol, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

Ei, m'has deixat impresionada am la teva declaració. Suposo que anava per mi, no? Tu què creus?

05 de juliol, 2007  
Anonymous Anònim ha rumorejat...

peroneu pero aquest escrit es de lo milloret que he vist aki, res de cursi...

30 de juliol, 2007  

Publica un comentari a l'entrada

<< Hom

.